KALİTE POLİTİKAMIZ
Kurum olarak temel değerlerimizden ödün vermeden;
Hastalar için;
-Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi
-Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakları olduğunu ve bunun tedavi sürecinde bir unsur olduğunu unutmamayı
-Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslar arası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı
-Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra kaliteli bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı
-Hasta memnuniyetini sürekli olarak ölçmeyi ve geliştirmeyi
Çalışanlarımız için;
-Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı
-İşinde kaliteli ve donanımlı kişilerle birlikte olmayı
-Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı
-Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi
-Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı
Kurumumuz için;
Önce insan odaklı
-Etik kurallar çerçevesinde
-Bilimsel gelişmelerin takipçisi olarak kanıta dayalı tıbbı gereklilikleri uygulamayı
-Uluslar arası sağlıkta kalite standartlarının gelişimini izlemek ve takip etmek
-Kurum içinde eğitim veren bir yapıya ve bunun meydana getireceği olumlu vizyona erişmeyi
-Bulunulan coğrafya içerisinde sağlık hizmeti gereksinimi doğrultusunda önder bir kurum haline gelmek ve bunu sürdürmek
-Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmak
-Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden aktarmak
-Tıbbın gerekli kıldığı ve gereksinim doğrultusunda teknolojiyi etkin ve verimli kullanmak.